Blogini täyttää kolme vuotta!

20.10.16

Tasan kolme vuotta sitten julkaisen ensimmäisen postauksen Unihiekkaa hiuksissa -blogiin. Kaksi vuotta aiemmin 16. marraskuuta kirjoitin ensimmäisen blogpostauksen ikinä. Monia kivoja juttuja on tallennettuna ensimmäiseen blogiini, mutta paljon myös sellaista, johon en myöhemmin enää ollut tyytyväinen. Elämäntilanteiden ja käsitykseni bloggauksesta muututtua halusin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä ja perustin tämän blogin. Olen päätökseen erittäin tyytyväinen, sillä tämä on sellainen kokonaisuus, jonka takana voin seisoa tälläkin hetkellä täysin.

Vuosi 2013 oli hyvin erilainen verrattuna tähän vuoteen. Silloin menetin hyvin paljon, olin hukassa itseni kanssa, enkä voinut hyvin. Se on jäänyt mieleeni surullisena ja raskaana vuotena. En silloin, lokakuisena iltana olisi voinut kuvitellakaan, millaista elämäni tulisi olemaan kolmen vuoden päästä. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa, opiskelen mieluista alaa, minulla on ihania ystäviä ja olen alkanut tervehtyä pitkästä sairastelukaudesta uudenlaisen elämänkatsomuksen kanssa. Arvostan monia asioita enemmän ja nyt minulla on enemmän asioita, joita arvostaa.

Kolmessa vuodessa olen aikuistunut todella paljon. Elämä on edelleen täynnä iloja ja suruja, mutta kaikkeen osaa suhtautua ihan eri tavalla. Te blogini lukijat olette eläneet näitä vaiheita kanssani ja olen kiitollinen joka ikiselle siellä ruudun toisella puolen!

Mitään erityisen spesiaalia en nyt kolmen vuoden kunniaksi ole tehnyt, mutta käydään läpi vähän, mitä kaikkea pientä uutta kivaa olen viime aikoina hankkinut. 


Meidän makuuhuoneessa on tämä Ikean valkoinen pöytä, jonka päälle minä olen tavaroineni levittäytynyt. Toissa viikolla kiertelimme äidin kanssa kaupungilla ja ostin Tokmannilta eurolla kuin metallin värisen kupin. Putsasin kaikki Iberon ja RealTechiniquesin siveltimeni marseillesaippualla, johan oli aikakin, ja laitoin purkkiin koristehiekkaa ja asettelin siveltimet sinne. Ihan kivannäköisen ja ovatpahan kaikki siveltimet nyt kätevästi otettavissa.


Sunnuntaina tekemämme Avonin tilaus tuli jo keskiviikkona, joten ei kauaa vienyt aikaa. Sieltä paljastui tämä mustavalkokuviollinen tuubihuivi. Se on oikein kiva!


Ja loput Avonin jutuista ovat tässä. Bloggaajaillassa sain tuon Kenzo Avon Life -tuoksun ja ensimmäisen tilaukseni yhteydessä sain eurolla tuon yökasvonaamion. Samaten sain luomivärin pohjustusvoiteen kauneusillassa. Tilasin tuollaisen kynsinauhatyökalun sekä paketin korvakoruja, jonka pistin puoliksi ja otin toisen puolen itse ja toisen annan äipälle.

Tällaisia uusia kivoja juttuja olen hankkinut viime aikoina. Välillä pitää vähän saada pientä piristystä, ettei ihan synkisty tämän loppusykyn painaessa päälle niin harmaana ja kylmänä.

Loppuun haluan vielä sanoa kiitokset joka ikiselle Unihiekkaa hiuksissa -blogin lukijalle, olitte sitten satunnaisia vierailijoita tai pidempiaikaisia seuraajia. On aina yhtä ihanaa saada kommentti, uusi seuraaja tai kuulla kasvotusten, kuinka joku lukee blogiani. Olette parhaita!

4 kommenttia:

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground