2011

10.10.16

Joskus mieleen tulee muistoja. Hetkiä menneiltä ajoilta. Tunnelmia, tuntemuksia, ajatuksia. Alkaa pistellä rintaan. Tulee ikävä. Niitä hetkiä ei saa koskaan takaisin. Pitää yrittää muistella, etteivät kokonaan unohtuisi.


Moni ihminen on ollut todella tärkeä. Olen elänyt heidän kanssaan päivittäistä arkea. Kasvanut. Nyt tuskin tiedän, mitä he tekevät tai missä asuvat. Olen saanut olla mukana monenlaisissa yhteisöissä. Olla osa jotakin. Tehdä asioita ihmisten kanssa. Kokea unohtumattomia hetkiä. Harpata pidempiä ja lyhyempiä askelia.


En tiedä, missä olette, mitä teette, muistatteko enää minua. Minä muistan. Minä muistan ihmiset ja hetket. Aikakaudet ja kasvukivut. Arkipäivät, viikonloput, kesät. Ja kun muistan, olen onnellinen.

2 kommenttia:

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground