Maukkaita juttuja

10.4.14

Mulla on ihan karmea flunssa. Kurkkuun sattuu, ääntä ei lähde, ykisttää, huimaa ja nenä vuotaa. Nyt on jo aavistuksen parempi olo, mutta ääntä tuskin lähtee, sillä en ole puhunut mitään tänään. (Itse asiassa heräsin vartti sitten, hups.) Tässä lisää kuvia viime perjantailta. Toteutimme uuden perinteeksi muodostuneen shoppailureissun Lindexille tarjousten perässä. Emmekä joutuneet pettymään.


Otettiin koppiin oranssit paidat ja ihan läpällä mukaan mustavalkoiset kuviohousut ja oijoi, meillä oli molemmilla täydellinen asu. Suski tosin ei innostunut noista housuista niin kovasti. Sen sijaan oranssit paidat miellyttivät molempia. Niitä oli jäljellä vain koot M ja L ja molemmat olisivat halunneet M:n.


Siniset mekot olivat ihania, mutta eivät aivan ostamisen arvoisia.


Kuten mun roskiksesta saattaa päätellä, mukaan siis lähti tavaraa. Suski osti housut, leopardineueltakin ja oranssin paidan kokoa M. Minä siis otin sen isomman, jotta molemmat saivat haluamansa. Mukaan mulle lähti myös nuo siisteimmät housut ikinä.


Kuumaa mallikamaa, vai mitä?


En ehkä omalla shoppailureissullani olisi tarttunut kyseisiin vaatteisiin, mutta Suskin ansiosta löysin täydellisen hauskan ja rennon asukokonaisuuden. Tuon kanssa on kiva tassutella menemään kesällä. Hih, en ole aikoihin ollut ostoksiini näin tyytyväinen.


Valokuvatessa tulee nälkä ja ryhdyimme laittamaan ruokaa. Suski-reppana menetti rucola-neitsyytensä meillä oikein kunnolla, koska mulla oli niitä kokonainen laatikollinen. (Miksei lähikaupasta saa noita yhtään vähempää kerralla?)


Tässä lopullinen ateria. Salaattia, perunoita, pihviä (LIHAA!) ja kermakastiketta. Kuva on Suskin annoksesta. Tuntui maistuvan sekä vieraalle että minulle. Nam, voisi useamminkin yrittää panostaa ruokaan!

Niin, ruokaa. En ole syönyt tänään vielä mitään, eikä jääkaapissa ole mitään järkevää. Mä kai syön muroja ja leipää ja mietin, josko eräs ihana tulisi tänne ruokakassin kanssa laittamaan mun kanssa ruokaa. Ainakin se eilen uhkaili jotain semmosta. Saa nähdä, maha kurnii, joten on mentävä. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground