Aina ei saa, mitä haluaa

3.2.14

Elämässä tulee vastaan pettymyksiä. Hain viime viikolla opiskelemaan Jyväskylän aikuisopistolle valokuvauksen ammattitutkintolinjalle. Tänään minulle tuli hylkykirje. Täytyy sanoa, että harmittaa. Olen vuosia haaveillut valokuvauksen opiskelemisesta, eikä se nyt ainakaan vähään aikaan tule olemaan ajankohtaista.


Aion hakea kevään yliopistohaussa journalistiikalle, yhteisöviestintään ja puheviestintään. Mulla on tällä hetkellä niin suuri asenneongelma suomen kielen kanssa, että en millään haluaisi kuluttaa ensi vuotta sitä opiskelemalla. Gradua kun en tahtoisi sinne tehdä, olisi syventävien opintojen tekeminen käytännössä täysin turhaa. Kun valokuvausopintokortti on nyt katsottu ja käytetty, kaikki toivo laitetaan kevään pääsykokeisiin.


Mulla on suurena haaveena tulla isona ruokatoimittajaksi. Siksi olenkin miettinyt, että kun valokuvaukseen ei ainakaan hetkeen tule saamaan koulutusta, täytyy jatkaa itseoppimista entistä kovemmin. Siksi perustankin ehkä jossain vaiheessa ruokablogin, jahka siihen aika riittää ja alan kokkailemaan urakalla. Teemaksi olen miettinyt tutkimusmatkaa gluteenittoman ruoan maailmaan, sillä kyseisellä ruokavaliolla kun tässä ainakin tällä hetkellä mennnään. Saa nähdä, kuinka tytön käy.

2 kommenttia:

  1. Voi harmi!!:( Olis ollu niin siistiä jos oisit päässy sinne.. Mut ihana et sulla on uusia unelmia!

    VastaaPoista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground